Vad händer om man tackar nej till en lägenhet?

HejJag står i kö och på min profil står det så här.Du har 3 st nej svar kvar, sen blir du spärrad. vad betyder det.  Jag kan inte se att jag fått några erbjudanden.
Mvh Ulla Åhlén anv.id 123927

Ulla Åhlen

Kommentarer

  • Hej Ulla!

    Det är en regel som vi beslutat om, alla köande har möjlighet att tacka nej 3 gånger på hyreslediga objekt som man visat intresse på. Efter det blir man spärrad i 1 månad innan man kan söka en lägenhet igen. Står att du har 3 st nej kvar betyder det att du inte förbrukat något nej ännu.
    Micael Löfqvist