Bostadskö

Hej!
Är ju tyvärr inte så aktiv på att gå in på eran sida så nu blivit avstängd i kösystemet igen...suck
Hur gör man då? kan ni fixa de via detta mail eller måste jag ring in till er  förstår i så fall.
VERONICA HÄGGLUND

Kommentarer

  • Hej Veronica!
    Man får en påminnelse att man varit inaktiv och då måste man logga in på sin sida eller alternativt ringa till oss så uppdaterar vi inloggningen.
    Det gäller att man har en aktuell mailadress dit påminnelsen går.
    Sen räcker det att man loggar in två gånger per år för att man inte ska tappa sina poäng.
    Med vänlig hälsning
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad