Boka besökslägenhet?

Hej!
Vi är 5 vuxna, barn och barnbarn, som bor i Uppsala som ska besöka mina föräldrar på Rörvägen 50 i samband med en begravning den 23/oktober. Vi har fått hyra er lägenhet i området tidigare. Kan vi få hyra den från torsdag kväll 22 oktober till söndag 25 oktober?
Mina föräldrar heter Rune och Inga-Greta Tingelöf

Agneta Heinerud

Kommentarer

  • Hej Agneta.

    Gästlägenheten på Strålvägen är inte tillgänglig dessa datum. Däremot finns det en gästlägenhet på Mellangatan i Timrå som är ledig 22/10-25/10. Vill du boka den? 3 nätter kostar 500 kr.
    Ulrica Larsson Kundservice
  • Hej Ulrica!
    Ja vi bokar den. Hur många får plats?

    Agneta Heinerud
  • Gästlägenheten på Mellangatan är nu bokad 22-25/10 till er.
    Det finns två sängar i sovrummet, samt en bäddsoffa för 2 personer i vardagsrummet. Det finns även en P-plats som tillhör lägenheten. Nyckeln hämtas hos oss på kontoret mellan kl 13-16.

    Varmt Välkommen!
    Ulrica Larsson Kundservice
  • Tack! Vi hinner nog inte till kl 16 så min bror kan hämta nyckeln. Hur fungerar det med betalningen?
    Agneta Heinerud
  • Ni betalar när ni hämtar ut nyckeln, endast kortbetalning.

    Trevlig Helg!
    Ulrica Larsson Kundservice
  • Hej! Har ni ledig gästlägenhet mellangatan Timrå, mellan 15/4-22/4 2022.
    Mvh
    Rima Avedisian
  • Hej Rima.

    Hör av dig till mig på direkttelefonnummer 060-16 35 14 för information kring detta.

    Ha en fin måndag!
    Ulrica Larsson Kundservice