Betalningsanmärkning

Vad gäller vid anmärkningar? Tidigare har ni haft provkontrakt, finns det fortfarande?  Finns det möjlighet till lägenhet trots anmärkning? (Inga hyresskulder sedan tidigare, Referens via nuvarande hyresvärd,fast inkomst)
Jens

Kommentarer

  • Hej!
    Provkontrakt är något som inte gäller nämnvärt längre. Vad det gäller betalningsanmärkningar så bedömer vi från fall till fall beroende på vad det kan vara för betalningsanmärkningar samt på hur mycket. Inga hyresskulder sedan tidigare godtages varken från andra hyresvärdar eller om man hyrt tidigare hos oss på  Timråbo.
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad