Kan jag stå i kö när jag är arbetslös?

Hej. Jag är för närvarande arbetslös men vill ändå skaffa ett konto för att kunna samla poäng men förstår inte hur jag ska kunna det när det krävs att man fyller i årsinkomst, arbetsgivare m.m. Betyder det att jag inte har rätten att bli medlem då? Tack för svar.
Susan

Kommentarer

  • Hej Susan.

    Tack för din fråga. Du kan registrera dig och skaffa ett konto även om du är arbetslös. Du kan fylla i inkomsten som noll kronor om du inte har någon inkomst just nu, men så snart du får en inkomst så går du in på ditt konto och ändrar årsinkomsten då. Vill du ha hjälp och guidning med att registrera dig, så ring oss på kundtjänst 060-16 35 00.

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning
    Ulrica Larsson Kundservice