Appen

Har varit ett tag om att kan inte jag logga in via appen. Det laggar mycket ock lyckas inte att logga in heller. Vad är problem?
Ephraim

Kommentarer

  • Hej Ephraim.

    Vänligen hör av dig till oss på kundtjänst 060-16 35 00 så ska vi hjälpa dig så att du kan logga in.

    Ha en fin torsdag!
    Ulrica Larsson Kundservice
  • Varför går de inte att logga in
    Kent
  • Hej Kent.

    Hör av dig till oss på Kundtjänst så ska vi hjälpa dig att logga in, med nya inloggningsuppgifter.
    Ulrica Larsson Kundservice