Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Varför får jag mina fakturor till Kivra trots att jag har avanmält ?

Jag fick idag fakturan via Kivra. En mycket dålig funktion och jag har begärt att slippa detta i fortsättningen.  

Kommentarer

  • Hej Ulf!

    När var du inne och avanmälde att få fakturorna via Kivra?
    Om det var nyligen så kan det vara så att det inte hann registeras hos oss innan fakturan skapades och då skickades fakturan till Kivra.
    Kolla gärna igen på Kivra så att allt ser rätt ut där.

    Med vänliga hälsningar
  • Senaste fakturan från er saknade energikostnaden från Bixia.
    Har nåt ändrats?
  • Hej Ulf,

    När var det du avanmälde att få dina fakturor via Kivra?
    För om det var nyligen så kan det vara så att det inte riktigt hann registreras innan den senaste fakturan skapades och skickades ut.
    Dubbelkolla gärna på Kivra så att allt ser rätt ut där.

    Med vänlig hälsning,
  • Hej, finns det möjlighet att få fakturan varje månad till Kivra i stället för var tredje?
  • Hej Emma,

    Tack för din fråga!

    Ja, det går bra att få fakturorna månadsvis. Ta kontakt med oss via telefon eller mail så hjälper vi dig gärna med detta. Våra kontaktuppgifter finner du nedan:

    Telefon: 0771-252627
    Mail: kundservice@tekniskaverken.se

    Önskar dig en trevlig helg!

    Med vänliga hälsningar
    Madeleine, Kundservice
    Madeleine Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.