Vill slippa automatisk start av nästa avsnitt (Android)

Hur få radion sluta spela upp program när det program man lyssnat på är slut?
Android
Ej hörlurar
Bea

Kommentarer

  • Hej Bea!

    Du kan helt bocka ur den automatiska uppspelningen genom att gå in på länken Min sida i appens nederkant och där välja Inställningar (kugghjulet). På inställnings-sidan finns det ett reglage där du kan slå av Automatisk uppspelning.

    Bra att veta:
    Reglaget slår av all automatisk uppspelning, även i nyhetslistor där du kanske vill ha kvar det. Du kan förstås slå av och på detta reglage vid behov, men det är lite bökigt.

    Om du vet att du ofta kommer att vilja växla mellan att spela upp som en spellista (där ett ljud följs av nästa automatiskt) och att slippa den funktionen, så går det att starta ett avsnitt utan att nästa startar automatiskt, trots Automatisk uppspelning är "påslaget".

    Det är inte svårt att göra, men lite krångligt att beskriva. Återkom om du vill få en beskrivning av detta! OBS att det inte går att svara med e-post, utan du svarar på den webb-sida där din fråga ligger. Här:
    https://kundo.se/org/teknisk-support/d/vill-inte-att-nytt-avsnitt-startar-automatiskt-and/

    Lycka till!
    Annika Webbmaster