Varför rödmärker ni inte de program som blockeras utanför Sverige?

Gäller playsidan. Utomlands har man extra tid att lyssna.

Kommentarer

  • Hej Richard!

    Anledningen är enkel. Det finns inga geografiska begränsningar i Sveriges Radio Play (utom att lyssna direkt på P4 under en del idrottsevenemang, vilket dock sker sällan).

    Om du har fått problem med delar av vårt innehåll när du är utomlands är det alltså något annat problem, som vi förstås vill hjälpa dig att lösa! Berätta i så fall vad du har problem med och hur felet yttrar sig.
    Annika Webbmaster