Var hittar jag sovtimern?

Hej
Varför är timern borttagen SR-appen ? (man kunde välja tid när appen skulle stängas ner )
Per

Kommentarer

  • Hej Per!

    Sovtimern ska fortfarande finnas kvar i appen, du finner den längst ner till höger i spelaren, se bild.

    Ser det annorlunda ut hos dig?

    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)
  • Jag får tyvärr inte fram någon sovtimersymbol.
    Har du något bra tips?
    Pelle Hultin
  • Hej igen Per!

    Testa att trycka på delen som jag ringat in på bilden:

    Då bör du kunna se själva spelaren med sovtimern längst ner i hörnet. Återkom om det inte fungerar!

    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)
  • OK, nu fungerar det
    tack för hjälpen
    Pelle H
  • Skönt att det löste sig! Du är varmt välkommen att återkomma om det dyker upp andra frågor eller funderingar.
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)