Var är lyssningshistoriken på nya versionen av SR-appen

funktionen lyssningshistoriken var jättebra på den gamla SR-podcasten. Genom den funktionen kunde man med få knapptryck fortsätta lyssna på mer än det program man hörde senast.  Men nu försvunnen?
Ernst Hollander

Kommentarer

  • Hej Ernst!

    Historiken har halkat ned lite, men finns kvar på samma sida, alltså Min sida -> kugghjulet uppe till höger för inställningar -> skrolla nedåt till Lyssningshistorik (nedanför valen av P4-kanal, Väderstation och Favoritkanal).

    En trevlig nyhet är att vi (åter-)inför funktionen Fortsätt lyssna på appens startsida, där du ännu enklare kan nå de allra senast avlyssnade avsnitten:

    Vi kanske inte har "släppt ut" funktionen Fortsätt lyssna till alla ännu, för jag vet att vi liksom smyger ut den så att vi snabbt ska kunna fånga upp eventuella problem. Om du inte hittar den i din app, så kommer den inom kort!

    Annika Webbmaster