Val av nedladdning, endast via WiFi

När jag försöker ladda ner en pod och har dålig Wi-Fi har jag fått välja mellan alternativen avbryt, ladda ner denna gång och ja alltid. Av misstag svarade jag ja alltid och får inte längre frågan. Hur återställer jag appen till att fråga?
Mvh Lasse J

Kommentarer

  • Hej Lasse!

    Gå in på Min sida i appens nederkant och tryck på kugghjulet uppe i högra hörnet. Du når då en inställningsmeny, där du bland kan slå på ett reglage för "Hämta endast via wifi".

    Återkom ifall du inte får till det!
    Annika Webbmaster