Tyst i appen, Android

Hej
Sedan en knapp timme tycks appen inte fungera,inget spelas upp. Har startat om både app och mobil.

Kommentarer

  • Hej Sara!

    Det låter inte bra! Jag hoppas att appen nu fungerar som den ska. Fungerade det att navigera runt i appen men utan att något ljud gick att lyssna på? Hur lång tid tog det innan appen återigen fungerade?
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)
  • Hej
    Allt utom ljudet verkade fungera, och  sedan fungerade även det, så allt lugnt
  • Hej igen!

    Skönt att det löste sig. Jag ska be våra utvecklare titta på om vi hade några tekniska problem under lördagen då du kontaktade oss. Tack Sara!
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)