Topsy, senaste länk till Spanarna

Länken till senaste spanarna avsnitt har blivit fel,
http://www.sverigesradio.se/topsy/senastepodd/4007.mp3
Den länkar nu till ett special program och inte det senaste avsnittet som den gjort i alla år…

Det skulle även vara trevlig med en sida där alla dessa länkar (senaste avsnittet av ett program) kan hittas, nuförtiden är det väldigt svår att hitta dessa…

Kommentarer

  • Denna tråd stänger jag, eftersom Jakob redan har hittat till en tråd där en annan lyssnare, Torbjörn, skriver om precis detta problem och det blir onödigt rörigt att ha två dialoger om ämnet igång:
    Länk till senaste avsnitt av podd
    Annika Webbmaster
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.