Tidsangivelse vid lyssnande visar ej tiden rätt

Hej, när jag lyssnar i SR.se-appen  så fungerar inte tidslinjen där man ska se hur långt aktuellt program har spelats. Redan innan start står det att 1,26 min redan spelats, och den fastnar där resten av programmet. Visar alltså hela tiden bara 1,26! Spelar ingen roll om jag pausar o spelar igen. Har provat olika program, har tvingat SR-appen avsluta och gått in igen. Inget hjälper. Hade inte detta problem på tidigare mobil LG. Bytte för någon vecka sedan mobil till OnePlus 8T, Android. Vad kan vara fel?

Kommentarer

  • Jag har samma problem och har haft det i flera månader. Har Samsung Note 9 (Android). Önskar att det kunde åtgärdas.
  • Hej!

    Släpper den felaktiga tidsangivelsen om ni spelar en kort snutt från en direktsänd kanal?

    En kanal startar ni exempelvis genom "kanal-sockerbitarna" (snabbvalsknapparna) i toppen av appens startsida.
    Annika Webbmaster
  • Hej,
    tack för återkoppling. Tidsangivelsen har börjat fungera som den ska igen. Vet inte riktigt vad som hjälpte för att lösa problemet då jag hann testa många olika saker. Men jag har också spelat upp program i direktsänd kanal, så kanske var det det som hjälpte.