Tankar för dagen saknas i iTunes sen början av mars

Är det så att ni kommer att sluta lägga ut program i iTunes (där jag alltså har mina ser-prenumerationer), eller är det bara nåt tillfälligt fel?
Kanske är vi inte längre så många som lyssnar såhär? Och visst kan jag gå via sr-appen, men gillar ju att mina favorit-poddar bara trillar in iTunes!
Bästa hälsningar,

Kommentarer

  • Hej Åsa!

    Det ska fungera som vanligt - och eftersom det inte gör det hos dig får vi ta reda på vad som kan ha hänt.

    Ser du fortfarande de äldre avsnitten? Vilket är i så fall det senaste?
    Annika Webbmaster
  • Fram t o m 1/3 ser jag (och har lyssnat på).
  • Du repeterade din ursprungliga fråga på en annan sida:
    Tankar för dagen inte längre via iTunes (sen början av denna månad)
    Är det så att ni kommer att sluta lägga ut program i iTunes (där jag alltså har mina ser-prenumerationer), eller är det bara nåt tillfälligt fel?
    Kanske är vi inte längre så många som lyssnar såhär? Och visst kan jag gå via sr-appen, men gillar ju att mina favorit-poddar bara trillar in iTunes!
    Jag tar svaret på nytt, men försöker formulera mig lite tydligare:
    Det ska fungera som vanligt i Itunes. Hos oss fungerar det, alla avsnitt finns med i Itunes! Vi behöver därför försöka lösa problemet hos dig.

    Testa till att börja med att ta bort "prenumerationen" av Tankar för dagen från Itunes och att sen lägga till den på nytt. Ramlar de senaste avsnitten in då?
    Annika Webbmaster
  • Funkade!
    (Borde förstås ha provat detta innan jag frågade. Gör det nästa gång!)
  • Åh, så bra att det löst sig så pass enkelt!

    Just denna förmiddag har vi tekniska problem som drabbar alla poddflöden, så om det uppstår konstigheter i Itunes under förmiddagen, kan det vara en god idé att testa igen i eftermiddag, när jag hoppas att allt är löst.
    Annika Webbmaster