Talar för långsamt - fel inställning?

Hej, min pappa lyssnar på srplay och tycker att de pratar så väldigt långsamt. Är det någon inställning som han råkat göra i appen eller på telefonen? Han har en iPhone se (försöker hjälpa honom på distans)

Kommentarer

  • Är det någon inställning som han råkat göra i appen eller på telefonen?
    Ja, din far har råkat komma åt appens hastighetsreglage. En bra funktion i grunden, men hemsk när det är fel hastighet utan att man avsett det!

    Det är enkelt att ändra, när ni väl vet hur! När ljudspelaren syns över hela skärmen, ska det finnas en stiliserad hastighetsmätare under knappen för "play/paus". Om han trycker på den och väljer x1.0, får han normal uppspelningshastighet.

    Hör av er om ni inte får det att fungera och behöver en tydligare beskrivning!
    Annika Webbmaster