Hemsidan: Hur når jag tablån för P4?

Hej! Hur hittar jag tablån för P4? När jag söker på sajten får jag inga träffar. P1, P2 och P3 dyker upp, men inte P4.

Kommentarer

  • Hej Lottie!

    Enklaste sättet är att trycka på länken Tablå vid "P4-rutan" på startsidan.

    Annika Webbmaster
  • Tack! Jag brukar gå direkt till Nyheter så detta hade jag inte sett. 😀

  • Att söka som du gjorde är ju i allmänhet ett bra sätt att hitta innehåll - men vår sökfunktion har inte fullt stöd för allt innehåll, utan är anpassad för program, avsnitt och artiklar.

    Tablåerna är inte sökbara alls egentligen, men vi har byggt någon form av speciallösning så att de tre tablåer lyssnarna sökt mest efter dyker upp. Det finns länkar till alla andra kanalers tablåer om du väl gått in på en tablå, men det går ju inte att gissa sig till, och dessa länkar kan vi förstås inte utgå från att alla lyssnare ser.

    Annika Webbmaster