Tablåer för utskrift

Hej. Jag har sökt och hittat TABLÅER, men där finns bara info om specifika datums program, men specifik info om just de programmen som kommer där.
Det är en lång lista (som tar mycket plats - många A4 - som utskrift) och där det då finns mycket text o bild som jag inte behöver.
Det jag vill ha är listor på programmens titlar och tider bara, så jag kan skriva ut en fin, icke skrymmande, lista. Så här t.ex.

P1
6:30 Nyheter
6:45 Kulturnytt
7:05 Stil
osv......

P2
6:30 Nyheter
6:45 Kulturnytt
7:05 Stil
osv......

Jag har bara hittat på programmen och tiderna här upptill, i hopp om att ni ska förstå mitt behov.
Jag är medveten om att program kanske inte alltid är fastslagna (vissa försvinner och andra tillkommer, tider kan ändras osv... men ändå vill jag ha en sån lista som gäller nu. Om ni inte har det på er webbplats hoppas jag ni kan fixa dit en.

Tack på förhand /Kerstin Hedström