Kan inte ta bort nedladdade program

Har laddat ner radioföljetongen Knausgård i 8 avsnitt till min lista. Skulle lyssna på avsnitt 7 men det går ej. Den finns inte längre på är så jag vill ta bort den från min lista, vilket ej går. Den står ej som nedladdad så jag vet ej hur jag skall ta bort den.

Kommentarer

  • Hej!

    Uppe till höger vid listan finns det en penna. Om du trycker på den kan du markera de avsnitt du vill radera.

    Hör av dig om det inte fungerar så hos dig.
    Annika Webbmaster
  • Jag provade och det fungerar för andra program. Men skillnaden är att för det program jag vill ta bort står det ej nedladdat fast jag har laddat ner det. Om jag vill spela det går det ej utan det hoppar in ett annat program. Trycker jag på de tre punkterna kommer det fram ladda ned. Trycker jag på ladda ner händer ingenting. Vilket förmodligen beror på att den är nedladdade.
  • Vi undersökte liknande problem i höstas, och det trista är att vi egentligen inte kom fram till vad felet beror på.

    I den äldre tråden var det framförallt olika Samsung-modeller som drabbades. Har du också en Samsung?
    Annika Webbmaster
  • Mitt problem löstes genom att jag helt enkelt avinstallerade och ominstallerade appen. Tror att det är enda lösningen tyvärr på den där buggen.
  • Jag lyckades med att jag klickade på ” tar bort alla nedladdade avsnitt. Tack för hjälpen.
  • Tack båda för återkoppling.

    I förra vändan när vi felsökte detta tror jag inte att det hjälpte att ta bort alla nedladdade. Som för Anna var det endast omistallation (eller att rensa appdata) som hjälpte.

    Bra att få veta att även dessa "spökavsnitt" försvann är du tog bort alla avsnitt, Solveig! Vid en ominstallation tappar man ju annat också, som lyssningshistorik och inställningar, så det förstår jag att många lyssnare dra sig för.
    Annika Webbmaster