Sveriges Radio Play saknar länkar och bilder

Så här har appen sett ut i flera dagar. Har tidigare funkat i flera år utan problem. Har raderat den och hämtat den igen från appstore. Inget hjälper. Stängt ner och öppnat upp. Laddat om.

Katarina Henriksson

Kommentarer

  • Hej Katarina!

    Bra att du hittade hit! Jag gissar att appen av någon anledning har tappat rätten att få använda mobildata. Det kan du i så fall åtgärda enkelt genom att gå in under telefonens inställningar, leta upp SR Play och slå på Mobildata!

    Om felet kvarstår och detta inte var orsaken, så hör av dig!
    Annika Webbmaster