Störning Hemsidan sr.se

Senaste veckorna bryts ekonyheter hela tiden, den hackar ständigt. . Inte poddarna mest nyhetsproram. Kan ni förklara varför? Mycket irriterande! Gäller PC och telefon.
Tack Cyndee Peters i USA

Kommentarer

  • Hej Cyndee!

    Kvarstår problemet?

    Per-Ola, som också befinner sig i USA, har haft liknande problem med vissa nyhetsprogram, men inte via hemsidan utan via en "smart högtalare" (röststyrd tjänst) som heter Alexa. Nu verkar det ha löst sig hos honom:
    Funkade nu bra under både lördag och söndag.
    No bufferering och inga förändringar gjorda här.
    Återkom ifall felet kvarstår hos dig.

    (Jag passar på att skicka med ett enkelt tack för vad du har gjort för musiklivet i Sverige!)
    Annika Webbmaster
  • Hej Annika  Det har blivit lite bättre idag...det kanske ordnar till sig till slut på egen hand.
    Sr.se lyssnar jag på flera gånger varje dag. Den är en av mina få länkar till det svenska
    språket som jag värderar högt. Och snälla Du, tack för de fina orden, det betyder mycket.

    Thanks again, Cyndee