SR Play på datorn

Hur gör jag för att installera SR Play på min Apple-dator, har redan gjort det på min iPhone.

Kommentarer

  • Hej Hans!

    På dator lyssnar de flesta via vår hemsida sverigesradio.se, som är ganska lik appen.

    Fungerar den för dina behov? Om inte, berätta vad det är för funktioner du saknar, så försöker jag hjälpa dig att hitta ett alternativt sätt att lösa det, antingen genom någon app som andra än vi själva har utvecklat, eller genom att tipsa om hur du kan lösa ditt behov med vår egen hemsida!
    Annika Webbmaster