Sr play app

Jag har laddat ner appen men den svarar inte!

Kommentarer

  • Hej Monica!

    Bakom kulisserna ser jag att du har en Iphone med iOS 13.7, och på den ska vår app egentligen fungera, men lyssnaren Ram, som hade iOS 13.6 på sin iPhone, hade nyligen liknande problem:
    Appen kraschar vid start (iOS 13.6)

    Hos honom försvann dessa när han uppdaterade telefonens mjukvara, så om det är möjligt rekommenderar jag detta även för dig. Här skriver Apple hur du gör:
    Uppdatera din iPhone eller iPad
    Annika Webbmaster
  • Tack för info. Problemet löste sig tack vare förträfflig support från Apple med uppdateringar. Så nu är jag glad lyssnare igen! Mvh/ Monica
  • Åh, så fint att den supporten fungerar bra - och att felet löste sig!
    Annika Webbmaster