SR App, Android

Kan ni snälla fixa till er androudapp. Efter uppdatering (för ett bra tag sedan) har den klappat ihop fullständigt. Man ser inte längre på ett enkelt sätt vilka och hur mycket man har  lyssnat på nerladdade program. Program som man redan har lyssnat på presenteras som dina nya program. Allt detta fungerade utmärkt i den tidigare versionen. Fixa tack!

Mvh
Roland

Kommentarer

  • Hej!

    Felet fixades rätt snabbt, och löstes bakom kulisserna redan i somras - men den version som innehöll buggfixen (plus ett par andra förbättringar vi verkligen vill få ut) har fastnat hos Google Play.

    Av något skäl har uppdateringsmöjligheten av vår app bromsats där. När vi laddar upp en ny version, sker en godkännande-process. I vanliga fall detta ta max något dygn, men då och då tar det mycket längre tid, och vi befinner oss i en sådan fas nu.

    Vi tror dock att det snart kommer att gå att få uppdateringar som vanligt igen, och i den första uppdatering som då kommer, ska alltså båda de problem du beskriver vara försvunna.

    Tills dess kan nog det enklaste sättet att se hur långt man lyssnat vara vyn "Lyssningshistorik" som du når från "Min sida".
    Annika Webbmaster