Ljudet stannar hela tiden

Varför slutar spelaren hela tiden efter bara några sekunder? Jag "dubbelklickar" på on/off knappen och så spelar spelaren i c:a 5 sekunder och dör igen.
Dessutom kan jag ju se på "tidslinjen" på spelaren att den ligger efter. Jag har försökt att dra fram "pricken på linjen", men den bara studsar tillbaka. Det hjälper inte att ladda om sidan.
Vad ska jag göra?