Lyssna på 'Dick Harrison svarar' i efterhand

Varför finns inga tidigare avsnitt tillgängliga av ”Dick Harrison svarar”?! Finns inte ens med som programnamn när man i appen söker i P1:s kanal (programmen i bokstavsordning).

Kommentarer

  • Hej Susanna!

    Redaktionen för Vetenskapsradion Historia arbetar för att få ut programmen på sidan som heter just Dick Harrisson svarar, men det har uppstått någon form av problem som gör Dicks svar än så länge endast går att lyssna på via Vetenskapsradion Historias hemsida under denna rubrik:
    Dick svarar på lyssnarnas frågor

    Den undersidan av Vetenskapsradion Historia fungerar tyvärr inte i appen (men du kan lyssna med mobilens webbläsare), och det kan förstås vara svårt att veta vilka av svaren som hör till det du missade ... Å andra sidan hoppas jag att du kan hitta intressanta inslag oavsett om det var just de inslag vi sände senast eller inte!

    På den där "riktiga sidan", som än så länge saknar ljud, kommer redaktionen att fylla på med innehåll. De har lovat att lägga in även de tidigare sända programmen. När allt fungerar som det är tänkt, kan vi lyssna på avsnitten i både appen och på webben - och då kan du lättare att hitta just det avsnitt du missade!

    Vi ber om ursäkt över att programmet inte fungerar som vanliga program ännu, och hoppas att du uppskattar de inslag vi erbjuder, trots att de ligger på ett lite annat vis än vårt övriga innehåll!

    Eftersom problemet gäller just Dick Harrison svarar förtydligar jag rubriken, så att även andra lyssnare som letar efter detta program blir hjälpta.
    Annika Webbmaster
  • Hej!

    Jag ville bara berätta att Dick Harrisson svarar nu fungerar bättre i både appen och på vår hemsida.

    Tack för att du påtalade detta problem!
    Annika Webbmaster