Sommarpratarna, lyssna utan musik

Hej
Jag brukar lyssna på SOMMARpratarna och brukar då välja kortversionen med korta musikinslag vilket jag tycker är bra.
Eftersom jag inte har möjlighet att lyssna dagtid är det en fröjd att lyssna kvällstid.
Jag hittar tyvärr ingen kortversion i år. Stämmer det? I så fall tycker jag att det är tråkigt och morgon kl 7 passar inte alls.
Mitt önskemål är kortversion kvällstid.
Ann-Christin  i Gävle

Kommentarer

  • Hej Ann-Christin!

    Båda versionerna finns, men efter klockan 14.30, när versionen med musik kommer ut, behöver du gå in på avsnittets egen sida för att komma åt den kortare versionen.

    I mitt exempel väljer jag avsnittet med Karin Bodin från den 28 juni.

    Gå till listan med avsnitt via länken Senaste avsnitt (gulmarkerad), hos Sommar & Vinter i P1 och bläddra ned till önskat avsnitt (eller leta upp rätt dag med den kalender jag gulmarkerat). Klicka sedan på den text eller bild som hör till detta avsnitt (också gulmarkerad):

    När du har kommit in på önskat avsnitt (med en stor version av avsnittsbilden), har du möjlighet att lyssna på versionen utan musik:

    Hör av dig om du vill att jag förtydligar något!

    Annika Webbmaster