Sommar i p1

Hej! Jag tycker ni ska göra en samling av sommarpratarna i bokform. Tror verkligen att det hade gått hem, och väldigt trevlig sommarläsning! En bok för varje sommar

Trevlig sommar!

Kommentarer

  • Hej Lina!

    Vilken spännande idé! Jag håller med om att en sådan bok hade varit väldigt trevlig sommarläsning. Jag ska ta reda på vilken kollega som är lämplig att framföra förslaget till. Återigen, tack för ett fint förslag!

    Trevlig sommar!
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)