LÖST: Söksidan Ios - historikens länkar fungerar inte

Hej: På söksidan i appen: när jag klickar i skrivrutan/listen kommer äldre sökresultat upp och kan användas direkt för lyssning. Detta har plötsligt slutat fungera i min Iph 13mini (två veckor gammal och uppgraderad.) Felet uppstod FÖRE uppgraderingen.
Jag kan se hur raden rör sig ytterst lite när jag trycker på den; som om den försöker. Fungerar ok i mina andra Iphones. Jag har ominstallerat appen.
Mvh //E

Kommentarer

  • Tack för att du rapporterade in detta!

    Jag får samma fel på en Iphone SE, men kan tyvärr inte svära på när sökhistoriken verkligen var upplänkad.

    I version 22.9.4 av appen har vi ändrat utseendet på söksidans kategorier, så det är troligt att felet uppstod då. Kan de Iphones där det fortfarande fungerar ha en äldre version av appen, så att felet inte har koppling till telefonmodell, utan till appversion?
    Annika Webbmaster
  • Hej! Jag tog ner en ny app till min gamla Iph6; den har ett operativ som inte klarar senaste appen. Alltså: med denna gamla app i den gamla luren fungerar det utmärkt. Samma sak med en gammal Iph5. Felet i nya luren uppstod för högst en vecka sedan. Mvh//E
  • Tack, det låter som om vi helt enkelt har råkat införa en bugg i senaste versionen.

    Den ska vi förhoppningsvis snart bli kvitt, men eftersom det inte är ett så allvarligt fel (allt innehåll går att nå, men det blir lite mer tidskrävande än normalt), så "larmar" jag inte utvecklarna, utan tar upp det på vår återkommande avstämning.

    Om jag tänker fel och det nu har blivit svårt eller rent av omöjligt att nå visst innehåll, så berätta det, så att inte en felaktig bedömning från min sida gör att vi dröjer någon dag extra med den egentliga felsökningen!
    Annika Webbmaster