Sökfunktionen: filtrera på senaste veckan

Hej. Jag skulle vilja kunna söka på senaste veckan. Nu har jag alternativet senaste månaden och senaste dygnet. Skulle man också kunna få alternativet senaste veckan?

Kommentarer

  • Hej
    Det ligger i vår backlog över saker att göra, men jag har tyvärr ingen estimering på när det kan göras.

    mvh
  • Hur går det i backlogen med att förbättra sökfunktionen till sökbara datum?
    Har denna sökfunktion klättrat?
  • Hej
    Nej tyvärr inte, jag ska se om jag kan lyfta den.

    mvh