Sökträffarna verkar slumpartade

Jag har laddat ner Sveriges Radios app när jag går in på sök och skriver in Karlavagnen så tror jag såklart att gårdagens Karlavagnen ska stå överst och sedan följts av de äldre i datumordning men som bilden visar ser det ut. Hur kommer det sig? Hur ska jag söka för att få det som jag beskriver ovan?
Mvh
Ewa

Kommentarer

  • Hej Ewa!

    Nu kom inte bilden med, men jag vet hur det ser ut. Du får tusentals avsnittsträffar i vad som verkar vara rätt slumpartad ordning.

    Men ovanför dessa avsnitt, finns det en programträff (se bilden)! Det är den du är ute efter. Om du trycker på den, når du alla avsnitt av Karlavagnen i tidsordning, med det senaste avsnittet överst.

    Avsnittsträffarna fungerar bra om du är ute efter ett specifikt avsnitt och söker på innehåll för detta. Om du till exempel minns att du hörde ett fint avsnitt av Karlavagnen som handlade om husdjur, kan du söka på karlavagnen husdjur. Du får då 10 sökträffar - och förmodligen är det avsnitt du ville hitta ett av dessa!

    Lycka till!

    Annika Webbmaster