Sms till p3

Hej, jag vill smsa ett tips om låtar som liknar varandra till p3 radio. Vilken kod ska jag använda för att komma rätt? Har provat en gång utan kod o då gick det inte (visste inte att det behövdes kod). Nu har jag skickst iväg ett med kod SR

Mvh
Venizelos

Kommentarer

  • Hej!
    För att det ska komma till rätt redaktion, ska du börja meddelandet med P3 följt av mellanslag och ditt meddelande, och skicka det till nummer 72250.

    Exempelvis
    P3 Barnvisan "I ett hus i skogens slut, liten tomte tittar ut..." har samma melodi som "Flickan i Havanna"

    Annika Webbmaster