Stänga av ljudet för pushnotiser

Hej jag vill slippa plinget när det kommer nyheter. Går det?

Kommentarer

  • Hej!

    Visst menar du ljudsignalen när du får en nyhets-notis? I sådana fall så går det bra!

    Gör så här:
    1. Gå in under Inställningar (kugghjulet) i telefonen och leta upp Notiser (röd ikon)
    2. Under Notiser väljer du SR Play
    3. Där finns en inställning för ljudet. Slå av den!
    Hör av dig om detta inte gick att följa, eller om jag missförstod vad du menade!

    PS:
    Jag ändrar rubriken från "Signal" till "Stänga av ljudet för pushnotiser", så blir det enklare för andra lyssnare att hitta denna beskrivning!
    Annika Webbmaster