Startsidans 'I korthet' ger inte hela ljudet

Snälla, gör det möjligt att länka till HELA ljudartikeln!!! Det här är otroligt irriterande!!!

Kommentarer

  • Hej Maria och tack för en föredömlig felbeskrivning!

    Denna typ av nyhetsfördjupning består av flera korta inslag i en spelkö. Sidan du var inne på ska ge dig alla klipp som ingår i spellistan. Det är meningen att dessa ska spelas upp i en automatisk följd, men hos dig, där detta inte fungerar som det är tänkt, blir det mest bara irriterande ...

    Vi får ta reda på varför den automatiska uppspelningen inte fungerar! Det vanligaste är att du har stängt av funktionen Spela nästa i spelaren på vår webbplats, vilket du löser så här:

    1. Gå till sidan USA:s fusions-ryck och starta ljudet. (Pausera direkt om du vill slippa höra ljudet medan du ser över inställningarna.)
    2. Klicka på den lilla pilen till höger om volymkontrollen i ljudspelaren nedtill på sidan.

    3. Då fälls en större version av själva spelaren ut där du hittar inställningen Spela nästa. Bocka i På.

    Om inställningen redan var , så välj Av och sen igen. Nu bör det ena inslaget följa på det andra när du trycker på play!

    Hör av dig om detta inte hjälper, eller om min beskrivning inte gick att följa.
    Annika Webbmaster
  • Okej, nu har jag fixat det 😀
    Det var ju kanon!!!