Rensa sökhistorik i Sveriges Radios app Android

När jag väljer Sök kommer förslag från tidigare sökningar. Jag skulle vilja rensa detta. Har inte lyckats reda ut hur jag ska kunna göra det. Ominstallation av appen?

Kommentarer

  • Hej Sara!

    Det finns ingen raderingsfunktion (utom att radera all app-data, och det vill du rimligen inte).

    Dina fem senaste sökningar sparas, så det blir ju en relativt begränsad lista. Om den känns besvärande, kan du snabbt söka på fem nya ord. Även en sökning på endast en bokstav tränger undan en tidigare sökning.

    Löser detta ditt behov?
    Annika Webbmaster