Rensa historik i SR-appen

I SVT-appens inställningar finns en funktion som heter ”rensa historik”. Finns det något liknande i SR-appen?

Kommentarer

  • Hej Britt-Marie!
    Om du går in på Min sida i appen och väljer kugghjulet uppe till höger (inställningar), så finner du Lyssningshistorik.

    I den vyn kan du, även det uppe till höger, välja Ändra och sedan antingen markera avsnitt du vill ta bort från historiken, eller välja Rensa alla.

    Löser det ditt behov? Om inte, så berätta vad det är du vill uppnå med att rensa historiken, så kan jag ge ett bättre svar!
    Annika Webbmaster