Radiomottagare för P4 Plus?

Finns det enkla billiga trådlösa mottagare för P4+

Kommentarer

  • Hej
    P4 Plus är tyvärr bara tillgängligt över internet, så det behöver vara en apparat som är kopplad till Internet.
    Men det brukar finnas flera alternativ hos elektronikbutikerna, både sådana som är en kombinerad FM- och internetradio, rena internetradios, och bluetoothhögtalare som man streamar ljud till med en mobiltelefon, läsplatta eller dator.

    mvh