Pushnotiser trafikrapporter

Finns det något sätt att få upp notiser när en trsfikrapport dyker upp? Hittar inget i inställningarna.

Kommentarer

  • Nej, tyvärr inte en som är specifikt för trafikrapporter. Däremot ska de viktigaste trafikmeddelandena gå ut som pushnotiser via respektive lokal P4-kanal, så om du slår på dessa, får du både nyheter och trafikmeddelanden.

    Vi är medvetna om att man kan vara intresserad av trafik-notiser utan att vilja ta del av alla lokala nyhetsnotiser (och tvärtom), men tyvärr har vi idag ingen möjlighet att bygga till en separat notis-kategori för just trafiken.

    Var i landet bor du? På flera håll finns det andra bra tjänster som kan skicka notiser om trafikläget.
    Annika Webbmaster
  • Bor i södra Skåne, inte lyckats hitta någon bra tjänst så man slipper köer när man är på väg hem efter jobbet.
  • Ok. Jag hittar inget klockrent alternativ för dig, men har ett par förslag:
    Hoppas att något eller några av tipsen bidrar till att göra dina resor tryggare och snabbare framöver!
    Annika Webbmaster
  • Stort tack för ni tog er tid och svarade, tror något av alla förslag ska kunna hjälpa  😀