Problem att lyssna, Google hub

I dag fungerar inga kanaler alls att streama på google hub.

Kommentarer

  • Hej Carl Fredrik!

    Jag flyttade ut din fråga till en egen rubrik, eftersom jag misstänker att det inte är samma fel om de andra hade här:
    https://kundo.se/org/teknisk-support/d/spelar-slutar-hela-tiden/

    Kvarstår ditt fel? I så fall kan du testa två olika sätt att starta en kanal och se om samma fel finns i båda. Om felet kvarstår, drabbar det förhoppningsvis inte båda varianterna!

    Lyssna via Tunein
    Om du bara ber Google att spela en kanal, väljs "grundfunktionen", vilket är Tunein. Det är alltså den tjänsten du får om du säger:
    Hej Google, spela P1
    Är det så du brukar göra? Och hur fungerar det idag?

    Lyssna via Sveriges Radios tjänst
    Ofta fungerar det bättre om du skippar Tunein som mellanled och istället lyssnar i vår egen Google-tjänst där du kan ta del av alla våra kanaler och program. Säg:
    Hej Google, prata med Sveriges Radio
    Säg sedan:
    Spela P1
    Det går även att baka ihop fraserna och säga:
    Hej Google, be Sveriges Radio spela P1
    Med vår tjänst kan du även lyssna på alla våra program i efterhand. Här skriver vi mer om den och ger tips på vad du ska säga för att det ska fungera så smidigt som möjligt:
    Lyssna på Sveriges Radio i din smarta högtalare - så här kommer du igång

    Återkom gärna och berätta vilken version som fungerar bäst, så att vi kan ge så snabb och bra hjälp som möjligt om fler lyssnare får samma problem.
    Annika Webbmaster