Min adress sparas inte i Melodikrysset

Mina personuppgifter sparas inte från vecka till vecka när jag skickar in krysset på Er hemsida,
som det gjorde tidigare, jag har även kryssat i att dom ska sparas, men jag får fylla i dom varje vecka??

Kommentarer

  • Hej Rollf!

    Kan problemet vara att du använder webbläsarens privata läge, där vi inte får spara den typen av uppgifter?

    Du skrev hit med webbläsaren Safari på Iphone, och här kan du läsa hur du växlar mellan vanliga läget och privata läget i Safari:
    Aktivera eller inaktivera Privat surfning på din iPhone eller iPod touch
    Annika Webbmaster
  • jag får var och varannan gång att "Sverige" inte är ifyllt. Raderar och blankar och alternerar med "sweden", men den accepterar inte ändå. Alla andra uppgifter är kvar sedan tidigare.
    ibland är det kvar sedan förra gången men mest får jag försöka rätta till på flera sätt
  • Hej hur ändrar jag sparad adress. Vi har flyttat jag hittar inte hur jag ändrar adressen.
  • Hej Monica!

    Spelar du via hemsidan eller i appen?
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)
  • Peter:
    Gäller detta i Chrome, den webbläsare du använde när du skrev hit?

    Är rutan "Spara mina uppgifter på den här enheten" ibockad?
    Annika Webbmaster
  • Monica:
    Kvarstår felet hos dig?

    En annan lyssnare rapporterade in liknande problem i höstas och för henne löste det sig "av sig självt" efter bara några minuter, så jag hoppas att felet även släpper hos dig!

    Se här:
    Jag har flyttat - hur ändrar jag adressen?
    Annika Webbmaster
  • Det ska alltså gå att markera det fält du vill ändra, och helt enkelt skriva de nya uppgifterna i samma fält.

    Jag har testat och lyckas byta adress fungera både på kryssplanen på vår hemsida och i mobil-appen.
    Annika Webbmaster