Öppet Api - Låtönskningar, Musikhjälpen

Hej! Tack för ett jätteanvändbart och fint api! Jag använder ert api för att, bara av rent intresse, analysera folks låtönskningar till Musikhjälpen. Men det vore ju superintressant att kunna se alla önskningar (även de som inte spelas upp) och även för andra program. Finns den datan och kan den göras publik genom ert api?

Kommentarer

  • Hej
    Jag ska kolla med Musikhjälpens projektledare.
    Jag tror inte önskningarna finns kvar längre, men det kanske är något som kan göras till nästa MH.

    mvh
  • Eftersom den här tråden handlar om API:t och Peeters fråga är mer specifik om hans egna önskelåtar, har jag flyttat ut den till en ny tråd, här:
    Musikhjälpen: När spelas min låt?

    Johannes:
    Det verkar inte finnas någon publik information vare sig i API-form eller på andra vis i år heller, men helt säker är jag inte.

    Hör gärna med foretag.musikhjalpen@svt.se om det finns någon möjlighet att ta del av lyssnarnas önskemål!
    Annika Webbmaster
  • Jag har lagt många pengar för att höra en låt Mars med bandet LILLIAC, men fick förut ett svar att den inte finns i vårat urval. Kan det vara att det kostar er att använda Spotify för att spela denna låt + dem 2 3 jag önskat innan. Om så är fallet så finns ingen information om vad o var man kan välja låtar för att få dem spelade, isåfall kräver jag tillbaka mina 250, 00 kronor.
  • Hej igen Peeter!

    Vi svarat dig igår här, men tar det igen:
    https://kundo.se/org/teknisk-support/d/musikhjalpen-nar-spelas-min-lat/

    Det är Musikhjälpen du ska vända dig till för frågor om hur det fungerar med musikönskningarna. Dem når du så här:
    Tack för att du bidrar till en värld utan barnarbete.
    Annika Webbmaster