Önskemål om att rotera appen (även Ipad)

Hej
Jag skulle gärna se att skärmen på er app gick att rotera på IPhone. Ska jag läsa eller titta på bilder måste jag nu hålla skärmen på tvären mot vad jag ofta vill.

Kommentarer

  • Hej Janne!

    App-teamet förstår nyttan med förslaget, men har prioriterat ned detta till förmån för förbättringar som rör själva lyssningen.

    Vår hemsida, sverigesradio.se, är mycket lik appen och fungerar bra även i liggande läge på Iphone och i Ipad. Om du ofta har ett behov av att rotera appen, så testa gärna att lyssna från hemsidan istället.

    Jag påminner utvecklarna om detta önskemål!
    Annika Webbmaster
  • Hur gör man enklast för att komma från appen till hemsidan?
    Jag "lyckades" göra det idag men vet inte hur jag gjorde och kunde inte göra om det. (Iphone SE)
    /Janne
  • Det beror lite på var i appen du är. Är det ett program som sänds just nu, ett avsnitt som sänts tidigare eller nyheter?

    (Nyhetslistorna tror jag kan vara knepigast.)
    Annika Webbmaster