Omstart av lyssnad podd

Flera av era musikpoddar lyssnar jag flera gånger på och jag tycker att det är meckigt då appen hela tiden betraktar podden som färdigt och hoppar automatiskt vidare i podd listan. Är det en funktion som går att ändra?
Mvh Tommy
Tommy Ljunggren

Kommentarer

  • Hej Tommy!

    När du är i listan där appen hoppar över en del avsnitt (exempelvis Min lista, Nedladdat eller alla avsnitt av programmet X) så finns det en trepunktsmeny till höger. Om du trycker på den så kan du markera avsnittet som olyssnat.

    Återkom ifall det inte fungerar eller du behöver en tydligare beskrivning!
    Annika Webbmaster