Svårt att rösta på Jerringpriset på mobilen

Jag har en iPhone 12 mini och försöker att rösta på Henric von Eckerman men lyckas inte. Den sidan fungerar inte från min telefon. Det går inte att ”dra den upp och ner” för att kunna fylla i alla uppgifter. Den fastnar och då är bara en del av ”dokumentet” ifyllt. Tråkigt!!

Kommentarer

  • Hej Malin!

    Tråkigt att sidan strular när du försöker rösta från mobilen. Testa att göra så här när du fyller i dina uppgifter:

    Om du inte ser fälten för namn och gatuadress, klicka då i fältet under, det vill säga Postnummer. Om du inte ser Postnummer, klicka då i Postort. Sidan förflyttar sig då åt rätt håll. På så sätt, i alla fall när jag testade, fungerade det att fylla i alla uppgifter.

    Testa gärna och se om denna lösning fungerar för dig. Vi ber verkligen om ursäkt för besväret!
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)
  • Hej, bra tips. Men. Hur kommer jag sen ner till ”skicka knappen”?
  • Jag tror jag listade ut det nu! Testa att sätta fingret längst ut till höger på skärmen, precis ute i själva kanten. Dra sedan nedåt/uppåt, fungerar det?
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)
  • Japp! Det funkade! Tack!!
  • Skönt att det löste sig!
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)