Nedladdning utan musik

Varför är det oförutsägbart om P4 Extra går att ladda ner utan musik i appen (iOS)?
Gårdagens program gick att ladda ner utan musik. Men vid nedladdning av dagens program får man inte det alternativet.

Kommentarer

  • Hej Joakim!

    Utan att veta helt säkert så tror jag att det har att göra med hur pass snart efter avsnittets sändning du försöker ladda innehållet. Jag tog mig en titt och såg att det nu går att ladda ner gårdagens avsnitt utan musik. Med andra ord så misstänker jag att "det riktiga" avsnittet (med musik) finns tillgängligt först, därefter klipper någon kollega bort musiken och lägger sedan ut även den versionen för nedladdning. Om du vill så kan jag undersöka detta närmare, men det är så jag tror att det går till. Återkom om du vill att jag ska gräva vidare i detta!

    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)