Musiken i nya P3

Jag ville bara säga att jag är mycket nöjd med framförallt musikblandningen i nya P3! Keep up the good work!

Kommentarer

  • Tack för att du tog dig tid att återkoppla!

    Jag skickar detta vidare till Jonas Westman som är chef över musikläggarna.

    Annika Webbmaster
  • Ni får gärna börja spela lite "tyngre musik", Svenska band som In Flames, Corroded, Sabaton med (många) flera syns närapå inte alls i era spellistor.
  • Detta forum är till för att ge support på våra webbtjänster och appar. För en smidigare kontakt med musikläggarna är det bäst att skriva direkt till dem:Tack för att du vill dela med dig av den musik du brinner för! Lycka till.
    Annika Webbmaster
  • Ett Tack till SVTs satsning på gamla bilar.
    Allt tid som kulturen tjatas kan den användas bättre med Jazzmusik som många saknar
    Måndagar på Skansen visar intresset för Jazzens vänner.

  • Hej Curt!

    SVT vill nog gärna få ditt beröm:
    Så kontaktar du SVT
    Annika Webbmaster