Förslag: Kryssets frågor i nummerordning

Hej, skulle man inte kunna förenkla utformningen av krysset så att man tar frågorna i nummerordning. Börja med fråga 1, sen 2 o s v. Idag kan det ju vara nummer 6 som är första frågan vilket är ologiskt och svårare att hänga med.

Kommentarer

  • Hej Örjan!

    Det förslaget är det bättre att du skickar till Anders Eldeman och Melodikryssets redaktion, melodikrysset@sverigesradio.se, eftersom det är Anders som bestämmer i vilken ordning han ska presentera frågorna!

    I detta forum hjälper vi lyssnare att komma till rätta med tekniken, så ditt förbättringsförslag kan vi som svarar här inte ta hand om på rätt sätt.

    Tack ändå för att du vill hjälpa oss att göra ett bra program bättre!
    Annika Webbmaster