melodikrysset

Hej,
har nyss skickat in mitt svar. Fick efter det syn på att jag skrivit fel svar på fråga 13.
Hur ska jag göra för att ändra mitt svar? Jag har strulat till det,och skickat in samma svar flera gånger tror jag.
           mvh Camilla

Kommentarer

  • Hej Camilla!

    Det är tyvärr inte meningen att man ska kunna skicka in flera svar. Att ett fel smög sig in så att du inte är med i dragningen denna vecka är trist, men jag hoppas att du löser Melodikrysset för att få en stunds underhållning och hjärngymnastik, snarare än för möjligheten att vinna ett badlakan eller en serveringsbricka (även om dessa är trevliga).

    Du vet ju själv att du kände till det rätta svaret, och det är (tycker i alla fall jag) det viktiga! Själv löser jag krysset ibland men skickar aldrig in lösningen.
    Annika Webbmaster