LÖST: Hittar inte mina lokala nyheter

Hej!
Idag när jag skulle kolla lokala nyheter (P4 Väst) i appen så fanns inte den rubriken längst upp på sidan under Nyheter.

Toppnyheter och därefter rubriken Rysslands invasion av Ukraina. Vad har min lokala station tagit vägen?
Bengt Larsson

Kommentarer

  • Hej!

    Vi felsöker detta, men tills vi har löst det, så kan jag tipsa om att de lokala nyheterna även går att nå från appens startsida.

    Fast jag vet inte exakt var de ligger på just din startsida, eftersom vi just nu håller på att testar så att vissa lyssnare får en placering och andra lyssnare får en annan ...

    På bilden här har jag markerat de två tänkbara placeringarna, så jag hoppas att du kan hitta nyheterna nu!

    Tack för att du snabbt rapporterade in felet!

    Annika Webbmaster
  • Den placering som ligger till höger om Toppnyheter når du genom att svepa sidledes, vilket kanske inte är alldeles självklart ...
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Mina kolleger hälsar att de tror att de har löst felet nu, och att vi snart kommer att få tillbaka de lokala nyheterna på Nyhetssidan igen.

    Tack för att du tog dig tid att rapportera in felet.
    Annika Webbmaster